close
Bandit
All in the Family
Mishka

Bandit

Dandie Dinmont Terrier / Poodle
Male
No
July 31, 2009

Hi my name is Bandit! I am a dandie doodle terrier and I absoloutley LOVE PEANUT BUTTER! I enjoy playing with my kiddies (owners) running around like a maniac in my backyard chasing anything that my owners throw demolishing my toys and chewing on anything i find on the floor (especially socks.) ps: I hate Trampolines, bikes, skateboards,car rides, hugs that don't include me!,vets, and anything else that will get my kiddies hurt like strangers! pss: have i told you i like peanut butter?

Add to Favorites

Add to Friends
Comments (52)
May 19, 2009 smithtownanimalshelter
SOOOOOOO CUTE!!!!!!!!!!! WANNA BE FRIENDS?
May 19, 2009 wolfgirl66
Hello Sweet Bandit!!!!! YOU SOUND LIKE A VERY DELIGHTFUL AND HAPPY DOG AND I BET THAT YOUR FAMILY GIVES YOU LOTS OF LOVE!!!!!!!! YOU ARE AS CUTE AS A BUTTON AND I HOPE YOU ENJOY MANY HAPPY YEARS WITH YOUR WONDERFUL FAMILY!!!!!! Bye Bye!!!!!!
May 19, 2009 luvmyboyz
awwwwww! adorable! and such a sweet and fun sounding boy! (give him a little peanut butter for me!!!! :)
May 19, 2009 THE BLACK WIDOW
Extremely cute!! I love peanut butter too!! LOL!! I wish Bandit a long life full of good health and love!!
May 19, 2009 georgia04
Bandit is too cute for words, I love his shamrock scarf and swaddled in a blanket pictures. What a darling baby!
May 19, 2009 jules7
You are a very cute boy Bandit!! Many, many hugs and kisses! (with peanut butter)
May 19, 2009 ckendall
Hi Bandit!! You are a very handsome boy with a very sweet happy face!!!!!!!!
May 19, 2009 Cutepuppydude101
(from bandit) Yay everybody loves me! :)
May 19, 2009 Heather
Bandit, you are scrumptious - just too cute. Peanut butter is the best - right up there with Cheez Whiz. We love handsome scruffy puppies.
May 26, 2009 NikitasBekah
Awwww, so cuuuute! He's just adorable!
May 26, 2009 NikitasBekah
She is just a sweet pea! She has the nicest little face!
Is so beautiful!
Jul 31, 2009 daveydog
The first doggie in my life was my Ernie ... also a dandie/poodle mix. That was 1972. Seeing Bandit's photos put the biggest smile on my face. Ern was the best and left me with a very, very soft spot for terriers!! If your Bandit is as clever as Ernie, he's an amazing little guy I'll bet!
Jul 31, 2009 sheltie_lover11
He's adorable! awwee But why did you name him Bandit? In Russian it means bad man or something.. no offense! jUSt curious.
Jul 31, 2009 Cutepuppydude101
we named him bandit because when he was a baby he had a beige patch right across his eyes and he looked like he had a little bandit's mask!
Jul 31, 2009 w102663
Oh my, picture #10 is so cute. Bandit looks like he is doing a *wolfman* impersonation. LOL In a couple of pictures he looks like he is wearing a black vest -- he's adorable. Thanks for sharing him with us.
Aug 2, 2009 cponce
I totally love his name. He is just so adorable. Bambi says hi.
Aug 5, 2009 I love my bulldog
Doesn't like car rides????? Silly puppy!
Sep 17, 2009 AlanaDavis
awwww...your puppy is amazingly cute!!!
Sep 18, 2009 rcantorii
Take it... I'm posing...
Sep 18, 2009 seagirl28
aw so cute add me so we can be friends plz cheak out my pup jake he is too cute!
Sep 19, 2009 *ilovemygolden*
Cutie-pie!
Sep 21, 2009 dogworld93
what a handsome boy! he sounds very fun. LOTs and LOTs of treats and kisses 4 ur sweet little boy!
Oct 1, 2009 DogLuva595
What a cutie! Bandit looks so different now then he was a puppy :D He looks sooo cute now! He looks super happy in his pictures, and smily :D And Peanut Butter~~~ How funny! I'd like to see a picture with him trying to lick it. Cute! Check out my two Australian Shepherd girls, Amber and Bella, and please comment on them. Thanks! :) ♥ ♥ :) ~Nina, Amber, and Bella.
Oct 2, 2009 Nuttie-buddie
awwwwwwww he is sooooooo cute!!! Ithink he is the cutest thing on earth {besides mercedes}
Oct 2, 2009 Nuttie-buddie
isn't he the cutest thing in the world!!!!
Oct 5, 2009 Nuttie-buddie
sooo cute Lexi!!! I love him, soooooo fluffy yet sooo cute so Bye see you in school!!!!!!
Oct 5, 2009 Denvir
Cute puppy dude! =P BOL! Bandit is so s3weet, I love the greyish marks on him. What a mix! He must make such a great fur-end, he looks so happy and all!
Oct 5, 2009 Nuttie-buddie
Hey, I got my pictureson now!!!!Finally!!!
Oct 6, 2009 midnight345
cute! its almost like he is saying don`t take a picture of me. ps bandit rocks!
Oct 7, 2009 PepsiCola987
Bandit is a great name for this little guy! He looks so happy and it sounds like you give him lots of love! Please check out my dogs and comment on them, thanks!
Oct 10, 2009 Nuttie-buddie
hey,I just wanted to say Bandit is sooo cute as normal and I also wanted to say hi too!PS:Mercedes says hi and bye!!!!!!!
Oct 14, 2009 Emerald
Bandit definitely looks part Dandie Dinmont in the pepper color. They are awesome dogs, and you are very lucky to have such a sweet dog. Thanks for your comment on Sophie's picture.
Oct 31, 2009 Sunday2009
lol wonder whats on his ipod?
Nov 3, 2009 Sidniex
awww hes sooo lovley!
Nov 11, 2009 tracybabe12
hii, your furr baby is adorable too ;D too cute to be true i would say ;D loll hope he has a long and happy lifee thatt whitee puff ball you got ;D
Dec 28, 2009 Rottweilers r Awesome
aww bandit is such a handsome boy!!
Jan 10, 2010 SpunkySpencer
What a pretty pooch! A very nice photo!
Jan 10, 2010 SpunkySpencer
That is tooooo cute!
Jan 14, 2010 Nuttie-buddie
hey bandit tell your mom to give you lots of hugs ,kisses and biscuits
Jan 24, 2010 georgia04
Hope Bandit and Mishka are doing well! Thank you for commenting on little Zoey!
Jan 27, 2010 agd_dga
Oh how I love puppy bellies thanks for the comment and also hope your dog has a long and healthy life full of bellyrubs, treats, and cuddles
Jan 28, 2010 Nuttie-buddie
soooo cute!!!! Tell your owner to give you lots of hugs and kisses!!! PS:Mercedes says hi and bye!!!!
Feb 8, 2010 Nuttie-buddie
hey bandit!... and how are you today? I think you are handsome as ever!!!PS: Mercedes says hi and bye!!!
Mar 1, 2010 PuppyLover897
Bandit is ADORABLE!!! He looks soooo cuddly!!!!!! Love and kisses to sweet little Bandit!
Apr 6, 2010 *CrazyPippin*
I can't believe I haven't commented on this cutie yet! Bandit sure sounds like a fun~loving dog. He's adorable! Lol, I would love to see a picture of him eating some peanut butter too(: I love all his pictures ~they have so much personality in them, it's so cute! ~~Please check out and comment on my dogs, Spice & Pippin, ThankYou!(:
May 9, 2010 Yeta
"Grrrrr" Lucy says! I asked her what 2 say & she growled!
Jun 21, 2010 Dailypuppy Team
Happy 3rd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Jun 21, 2011 Dailypuppy Team
Happy 4th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Jun 21, 2012 Dailypuppy Team
Happy 5th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Jun 21, 2013 Dailypuppy Team
Happy 6th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Jun 21, 2014 Dailypuppy Team
Happy 7th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Any inappropriate content? Tell DailyPuppy!
August 2014
 
  • Sun
  • Mon
  • Tue
  • Wed
  • Thu
  • Fri
  • Sat

Featured Puppies From the Past

Recently Added Puppies

Kan Aika Ginger Rocky Jax Bethoveen Sury Braxton Mrs Eli Manning Reka (Riesa's U-Reka Bonsai)
More Puppies
Tyson Jake Gus Dixie Janet Mr B. Axl McGreasy Piglett Roxy Peanut

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox