close
Bella
All in the Family
Charlie Sabastian

Bella

melissa99
Cavalier King Charles Spaniel
Female
No
August 18, 2009

Bella is a beautiful puppy. She has a great personality and is best buddies with Charlie.

Add to Favorites

Add to Friends
Comments (30)
Aug 11, 2009 holidaygolightly
She has such a sweet face! Bella is the perfect name for such a beautiful girl.
Aug 11, 2009 shortyww22
yes I agree she does have a really sweet face...shes just sooo cute...gotta love that pudgy little face....hugs for bella
Aug 11, 2009 puppymad17
sweet!
Aug 11, 2009 $ snowball $
awwwwwwwwww
Aug 11, 2009 Rottweilers r Awesome
bella you are sooo ccuuttteee
Aug 11, 2009 cavalier-luver
luv the name fits!comment me 2 plz
Aug 11, 2009 BudandMe
She has got to be one of the cutest little puppys ever! I love her sincere innocent face. Please comment on my dogs!
Aug 11, 2009 Heather
Bella is adorable & so is her big brother Charlie. CKC have the most expressive faces. Those eyes ... Big cuddles from Oscar for both beautiful pups.
Aug 11, 2009 WhitneyNoelle
I wuuuv her! Hahaha, you know you're cute when an adult says "wuv" to you :)
Aug 11, 2009 luckyluver4
Adorable Puppy!
Aug 18, 2009 Oscar Andrew
adorable!
Aug 18, 2009 kimax
omg i have 2 cavalier king charles
Aug 18, 2009 lizbeth129
cute
Aug 18, 2009 Rottweilers r Awesome
congratz melissa
Aug 20, 2009 dogluvr975
Bella is soooooooo CUTE!
Aug 25, 2009 pugsrule4
OMG SOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sep 17, 2009 PEZNET
What a great little face! She's absolutely adorable! :)
Oct 28, 2009 ras0114
OMG!SOOO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jan 18, 2010 RayC
LOOK IN TO MY EYES..................! &# 13; Gorgeous little girl.
Feb 2, 2010 chevy41
what a sweet llittle thing! Lovin the eyes! DROOL!
Feb 16, 2010 SpaceAngel
think the breed known for this look my hoochie does it too. what a sweet girl
Mar 3, 2010 starbelly
i love all the red on her face. it's unique.
Mar 3, 2010 starbelly
i love all the red on her face. it's unique.
Mar 10, 2010 Marisa
Congrats to Bella for winning the February photo contest! She is truly adorable and worthy of many hugs and kisses.
May 23, 2010 Dailypuppy Team
Happy 1st Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Aug 29, 2010 ras0114
she is sooooo cute!!!
May 23, 2011 Dailypuppy Team
Happy 2nd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
May 23, 2012 Dailypuppy Team
Happy 3rd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
May 23, 2013 Dailypuppy Team
Happy 4th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
May 23, 2014 Dailypuppy Team
Happy 5th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Any inappropriate content? Tell DailyPuppy!
November 2014
 
  • Sun
  • Mon
  • Tue
  • Wed
  • Thu
  • Fri
  • Sat

Featured Puppies From the Past

Recently Added Puppies

Belle Benji Oliver Osito Sasha Dyson Buddy Roxy Sadie Piper
More Puppies
Chia Lee Tadpole Rozy Maxwell Pugsly Bossy Oscar Milo Capri Birdie Colt .45

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox