close
Mocha
All in the Family
Jiffy Holly Holly

Mocha

pupfanatic
Border Collie / Dachshund
Female
No

Now this little runt is the cutest thing in the universe (ya know, Mom's opinion). She'll wake me up in the morning by either standing on my chest or making a whining sound as if the world was ending. Either way, it's the best part of my day. Isn't it just amazing how utterly in love we are all are w/ our dogs? August 25, 2012: My Mocha just passed of congestive heart failure. She left us a few hours ago. My heartache is overwhelming. We had 13years and 9mos w/ our baby. But it's still not enough.

Add to Favorites

Add to Friends
Comments (66)
Aww Mocha is just soo cute! He looks like a little sleeping angel :) Please comment back!
Jun 15, 2009 pugsrule4
he is soooooo cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! come see my pups
Jun 15, 2009 moonbaby
What a great face, love those eyebrows, Mocha is too cute!
Jun 15, 2009 BuddyandMe
Omg what great colorings and eyes and fur! And wow! Omg! :)
Jun 15, 2009 djmc
Soooooooo sweet love ya , many hugs and kisses
Jun 15, 2009 w102663
Mocha has such adoring eyes. She is also very cute. XXXOOO
Jun 15, 2009 wolfgirl66
Soooooooooooooo ADORABLE!!!!!!!
Beautiful dog!
Jul 10, 2009 daveyboy
Cute!
Jul 30, 2009 puppymad17
omg i luv the name mocha and it suits her very well! hugz nd kisses from puppymad17
Aug 5, 2009 bliss
WHAT SOULFUL EYES SHE HAS! A REAL BEAUTY! XOXO FROM SQUEAK
Aug 11, 2009 luckyluver4
Awww! Adorable!
Aug 12, 2009 bichon lover
what a cutie! mocha is soo adorable!
Aug 12, 2009 twilightrocks1
mocha is so cute she is one lucky puppy to have you as a wonderful owner
Aug 30, 2009 Smashmouth
Mocha...ADORABLE its a GOOD thing she isn't adoptable
Sep 18, 2009 PepsiCola987
AAAAAAWWWWWWW!!!! Mocha is such a CUTE name for one ADORBALE puppy!!! Please check out my dogs and comment on them,thanks!
Nov 26, 2009 Jose
Happy Birthday to a cutie.
Nov 26, 2009 Dailypuppy Team
Happy 11th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Nov 26, 2009 LilDachshundGirl
Happy 11th Birthday! And,Happy Thanksgiving!
Nov 26, 2009 guernseycourtney
thinks for your comment your dogs are really cute happy birthday and thinksgiving
Dec 31, 2009 lauralu
mocha is adorable!!!
Jan 16, 2010 ZebZeb
I love when they get that expression... "What are you doing to me???" Mocha is too cute... I love the collie/dachshund mix! Thank you so much for your kind words about Zeb. :)
Feb 5, 2010 georgia04
Mocha is a beauty! Her devotion to you and vice versa is so endearing and sweet. It's hard to ignore them in the morning, isn't it? :)Thank you for your kind words about Georgia!
Mar 13, 2010 PuppyLover897
Soooooooooooooooooo sweet!!!!!!! Aaawwww she's just adorable!!! Love and kisses to her!!!
Mar 22, 2010 oommh
She is SOOO cute! Please commant on my pups!
Mar 26, 2010 K-9's_Rule!
mocha looks soo sweet!!! i love her name, and her mix is perfect. she looks very cheeky! he markings and colors are wonderful, and if i was her mom, i would have the same opinion! :) ~~ it would be greatly appreciated if you could comment on my 2 labs. thanks!!!
Apr 25, 2010 caseygirl123
OMG UR DOG IS SO CUTEEE!!!!!!!!
May 1, 2010 StefanieM
Mocha is adorable! What a great expression! Thanks for your nice comments on my puppy, Levi! Mocha and Levi really DO look similar! :)
May 8, 2010 Carmilove1209
AWWwW so so cute!! I love her! I also love her name. 2 cute 4 words!!!!!!!!!!
May 9, 2010 Artkid
Noooooooooo not a bath mom! Lol too cute I bet she is a handful! What a pretty little girl I bet my Toni would love her! Hugs and kisses from me and Toni! Thanks again for your comments!
May 17, 2010 MKB1209
Awww! Cute Mocha - what a doll :o)
May 19, 2010 mscatherine
awwwwww
May 19, 2010 mscatherine
this is really cute.
May 19, 2010 ChloeAceZack
What a cutie! I'm sorry I missed your birthday! She has GREAT markings! I love the mix! Mocha seems like a great dog, and I'm sorry you lost Jiffy! **Best Wishes from Aisa, Chloe, and Zack!**
Jun 24, 2010 Jessicaandchloe
hes so cute!
Jul 2, 2010 Astroskylark
I love your description of how he wakes you in the morning. Too cute!
Jul 6, 2010 allhope
He's not too sure about this .. LOL
Jul 17, 2010 janaS
She's being nice and tolerant. She really is adorable. I wish you many more happy and healthy years together.
Aug 8, 2010 isbel5926
you gotta love this pic!!!! how cute!!!
Aug 9, 2010 MWebster
What an adorable baby. I love the smile in that second photo.
Aug 10, 2010 MWebster
Look at that soulful gaze! What a sweetie!I have to smile at how she wakes you up in the morning - standing on chest or whining like the world is ending! *lol* Keani's whine is so pitiful you can feel your heart break - and he does it for no good reason! Just to get attention *laughs* But yes, it's amazing and wonderful how much we are in love with our dogs. Thank you for your comment on Ice and Keani. For some reason I can't respond and comment on my own page :( Anyways, that one is one of my favorite photos of them! :)
Aug 13, 2010 GoodhandUK
What a wonderful picture, so sweet and adorable xox thank you for your comment xox
Aug 14, 2010 Debbie 57
Mocha,your beautiful!!!Such pretty eyes and beautiful markings.Lots of yummy treats!!!!
Aug 24, 2010 virgilsmama
This picture says it all in good dog life, some family clothes, a pillow, the phone, a remote and a comfy chair. Mocha you deserve the best because you are the best. Our thoughts go to Jiffy, they are always missed, but we are glad we knew them. Thanks for writing.
Aug 31, 2010 ashimaj
Awww!! Sooo adorable :-)
Sep 1, 2010 jaspberry
HOLLLLYYYY crap you are cute. I adore your little eyebrows and little white paw.
Sep 7, 2010 TESSAM777
Mocha is adorable!! I love this pic in black & white :):)
Oct 17, 2010 woofmix101
Mocha is super cute i had adog ike him he passed away a few years ago when i was 10 :( he is such a puppy dog cutie
Nov 1, 2010 Deafy06
she looks so much like wednesday and mine was the runt too! bestest
Nov 26, 2010 Dailypuppy Team
Happy 12th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Dec 9, 2010 abradley
she is so adorable! love the pics!
Jan 11, 2011 lovejg
Mocha is so cute! XOXOXO
Mar 23, 2011 UrsaDad
Love the expression. It looks familiar! But Mocha really works the eye thing, maximum guilt inducing. I'll bet she got cookies when it was over.
May 21, 2011 ems-daze
so cute!
Jun 9, 2011 2crazypuppies
this picture is WAY too cute for words!
Jul 1, 2011 Darcy's_Mom
Holy moly, she does look just like my Darcy!! That's scary haha.
Jul 25, 2011 AriMilly
Love how they pose in the picture :) They are so cute I could faint! Hope Everyone is well!
Aug 18, 2011 milkshakex3
Poor Mocha. It's funny, my Zoie looks at me with that 'help' face when it's time for a bath ;) Haha, anyways, she's adorable! Also an interesting mix in my opinion. Either way, she's cute. Sounds like the total oppisite of my Zoie, who will sleep in till 1 in the afternoon with me ;D
Nov 26, 2011 Dailypuppy Team
Happy 13th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Jan 1, 2012 cuelme
What a sweetie.... I love you sooo much mocha
Jan 26, 2012 shmorgesborg
Puppy love
Apr 4, 2012 devin214
Awee Mocha is so pretty. She really does look like a bigger version of my Cookie. But with those border collie ears :) Two of my favorite breeds in one!
Apr 9, 2012 linda64
Oh my! You are right, Mocha looks a LOT like my Bo! Such cute doggies!
Apr 22, 2012 mara31
Oh, the water is sooo good, I am sooo happy to be having a bath, only...
Sep 4, 2012 vorner
Dear Pupfanatic, I just read about the loss of your beloved angel, Mocha. May she be forever blessed and may one day you be together again. Fate brought you another precious angel in your Holly. I wish you many wonderful years of love and happiness. Best regards, Val, Annie & Bear
Oct 28, 2012 bbqsarah
What a beautiful snuggle bug. I'm so sorry for your loss. Lots of puppy kisses and cuddles, Kiwi.
Any inappropriate content? Tell DailyPuppy!
September 2014
 
  • Sun
  • Mon
  • Tue
  • Wed
  • Thu
  • Fri
  • Sat
  • 31
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Featured Puppies From the Past

Recently Added Puppies

Nala Lizzy Sage Cinnamon Samson Kan Aika Ginger Rocky Jax
More Puppies
LIL BELLA LUCY Gypsy Luna Casey Tashia Henry Mawi Darla Astro & McGee Pepper

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox
 
--> -->