close
Simone
All in the Family

Simone

Boxer
--
No
June 30, 2006

--

Add to Favorites

Add to Friends
Comments (26)
liznatl May 8, 2008
adorable...

marshall+meatball May 13, 2008
Simone you remind me of my Marshall at that age! What a cutie!!!

dawgs_r_kewl May 22, 2008
SOOOOOOOOO CUTE I LUV DAWGS

Yeatts Jun 4, 2008
Ummm...Can I have her??? Too cute!

aleishaa Jun 5, 2008
Oh my goodness...my boyfriend's mom breeds boxers and we get one...

varshami Jun 11, 2008
hey simon, u look very cuteeee just like my batista.

spankalily Jun 16, 2008
i used to have a boxer but we had to put him down and we're...

puppilove07 Jun 25, 2008
OMG Simone is gorgeous. Such a doll. I always wanted a boxer

mojobutt Jul 6, 2008
Wow, he's gorgeous. I' jealous. :)

Chelseasmum Jul 28, 2008
LOL! to cute!!

TinaTink Aug 4, 2008
sooooooo cute!!!!!!!!!!!!!!!!!

xdogsandpuppiesx Aug 19, 2008
To cute.....

Beagle_Lover Aug 23, 2008
So gorgeous.....

tlhugg Sep 2, 2008
Oh baby you remind me of my Spud when he was your age. Someone stole...

lalley Sep 20, 2008
How gorgeous is she? :D

Zechti Oct 9, 2008
aww she is adorable, he he she should meet my white boxer - cooper :P...

lillylover09 Jan 8, 2009
its so CUTE!!!! it just looks funny but in a CUTE way!!! lol

stacygtrrz7 Jan 8, 2009
Can't get eough of you! so adorable!

ashes_boxer88 Jan 14, 2009
Simone is so precious. It is so rare to see a white boxer. Give lots...

muchkin Jan 29, 2009
OHHHHHH is all I can say!!!

boxerescuedreamer May 24, 2009
soo sooo sooo cute :)

jennica Jun 3, 2009
YOUR DOG LOOKS LIKE A PREYING MANTIS!

ILOVEHARLY Dec 18, 2009
soooooo cute tell her

RheannaMarie Jun 8, 2010
Totally cute and adorable I want her.

onelovexoxo Dec 3, 2010
OMG! this is so amazingly cute my father has a...

joan.duffield.18 Jun 10, 2013
How's she doing...please email me.....

July 2014
 
  • Sun
  • Mon
  • Tue
  • Wed
  • Thu
  • Fri
  • Sat

Featured Puppies From the Past

Recently Added Puppies

Sampson Bentley Pickle Seneca Maya Johnny Lori Foxie Bios Elle
More Puppies
Wollie Galaxia Atomica Wally Jake Westy Ninja Miio Roxy Ernie Milo

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox