close
Wookie
All in the Family
Mocha

Wookie

ggloria7
Bichon Frise / Cavalier King Charles Spaniel
Male
No

Wookie is a 3 months Cavachon (Cavalier King Charles & Bichon Frise) mix. He loves getting into things that he should not be, biting toes and fingers. He's such a happy little guy and we are so glad to have him as part of our family.

Add to Favorites

Add to Friends
Comments (19)
Dec 13, 2009 Yeta
Wookie looks soooooo SWEET!!!!!!!!!!!
Dec 13, 2009 lhunter
Wookie is so cute!! I had a bischon and she was very sweet. He looks like her. Happy wags!
Dec 13, 2009 kian
Very sweet!
Dec 13, 2009 Heather
What a little darling. Wookie sounds like a fun companion. We hope you have a long, happy life, little one. Hugs to this cute boy from Oscar P.
Dec 13, 2009 maltipinfan
What a lovely doggy, looking at the boy with adoration. Very Sweet.
Dec 13, 2009 SneakersLUVA123
Oh let me guess, the little boy named him! that is soooooo sweet! they do sure look like they love each other! Wookie is such a nice puppy for being so nice and gentle with the ltitle boy! 2cute4words! Kisses and belly-rubs from Sneakers! and plz leave a comment for my Cavalier King Charles Spaniel pup Sneakers~ he would really love it! thanks!! xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo, Sneakers
Dec 13, 2009 *Pepsii_Girl*
What a mixxx![: Haha,just so adorableeeee. The picturess aree all veryy adorableee. Lemme tell ya somethingg,your very luckyyy to havee a puppyy dogg likee thisss!:D xoxoxo~Mileyy and pleasee comee and comment on herr,thank ya dogg-loads :p
Dec 13, 2009 molly's mom
Wookie is a sweetie!!!!!
Dec 13, 2009 puppyluv2248
WOOKIE U R SOOOOO CUTE! i love ur fur and ur face and EVERYTHING ABOUT U! lots of belly rubs from me sweetie! love u lots! also, i give u lots of hugs kisses and biscuits! :D God Bless!
Dec 13, 2009 shortyww22
awww!!!! sooooo-so Cute!!!!!
Dec 15, 2009 Jose
Your soooooooo cute!
Sep 7, 2010 Dailypuppy Team
Happy 1st Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Sep 7, 2010 georgia04
Happy first birthday, gorgeous baby Wookie!
Sep 7, 2011 Dailypuppy Team
Happy 2nd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Sep 7, 2012 Dailypuppy Team
Happy 3rd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Sep 7, 2013 Dailypuppy Team
Happy 4th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Sep 7, 2014 Dailypuppy Team
Happy 5th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Sep 7, 2015 Dailypuppy Team
Happy 6th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Sep 7, 2016 Dailypuppy Team
Happy 7th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Any inappropriate content? Tell DailyPuppy!
December 2016
 
  • Sun
  • Mon
  • Tue
  • Wed
  • Thu
  • Fri
  • Sat

Featured Puppies From the Past

Recently Added Puppies

Benny Clementine Oliver Dorothy Trax Gus Gus Sam Bugsy Boo The General's Puppies Part of www.BergerBlancSuisse.US
More Puppies
Guss Oliver Tucker Annie Fannie Max Sandy Addison Buddy Thomas Grady Doherty triscut

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox