close
Sunday, April 20, 2014
You are not logged in: Login | Register
Send To Friend
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1766 Votes
  • (Click to Give Biscuits)
Comments (36)
May 5, 2006 Little-One
Awwwww absolutely adorable!!!! HUGS to Ecko!
May 5, 2006 Terry C
I'm a little dog person myself, but he is cute!
May 5, 2006 daisy16
Those eyes, what a cutie! The last pic is my favorite!
May 5, 2006 Krissi
Look at those paws! How cute :)
May 5, 2006 Dave
I would love to be his paw-pee!
May 5, 2006 puppyluver
cute & fluffy
May 5, 2006 www.spilltojill.com
SO cute!
May 5, 2006 WendyP
O.....M.....G!

What a cutie Bernie Bear!!! I LOVE Bernese Mountain dogs--in theory, but maybe not in my house: slobber and hair and whatnot!

Look at the size of his paws!
May 5, 2006 Skwerly
Feets! So fuzzy and nibble-able.

What a sweet little teddy bear he is!
May 5, 2006 stella
gotta tell you- I am such a berner lover- I have 3! and every berner puppy melts my heart- but this little guy is purely adorable! i hop eyou have so much fun with him!!
May 5, 2006 Layla
He is the cutiest thing. Gosh is he adorable
May 5, 2006 cutepurplepuppy123
I wish he was mine !!!
May 6, 2006 Amber-s mom
My what big paws you have my dear!!! Beautiful markings. A very handsome boy indeed. Loved the third pic
May 7, 2006 sara
my god, he's so plain out freakin cute! you wanna just go over there and love him. he is so sweet. my god i want him!
May 10, 2006 Mandi
this dog deserves more than 11 biscuits. 111 maybe
May 20, 2006 Dogluv
Such a little fluff so cute i want him
May 21, 2006 Feat Fan
Proof that God exists, what a loveable pup!
May 23, 2006 Dawn
What a cutie! We have one, Barlkey - almost 2-the most loveable, fun dog we have ever had - even with all the slobber and hair.
Jun 27, 2006 Robbio
just too cute! soo fluffy!!!
Jul 1, 2006 jordan
i love u u r ssssooooo cute!!!!!!!!!im a super dog lover !
Jul 21, 2006 vb13
aaaaawwwwwwwwwww!!!!!! he is so adorable!
Jul 29, 2006 Creature Addict
Feat Fan hit the nail on the head!

When we look at pics like the first one (BTW, it makes him look HUGE!), there's no question!

Thanks to you, Ecko's Mom!
Oct 17, 2006 bernesepuppiesroc!
this puppy makes me want to get one!!!
( which I am!!)
Nov 16, 2006 afdsf
omg, its soooo cute!
Jan 12, 2007 Yourmomsage
those paws! OMG, I need to kiss them and give him a big slobbery kiss on each eyebrow dot!
Mar 28, 2007 Odie4L
What a cute puppy! He has the biggest paws! : ) I love it
Apr 29, 2007 vllybllstar
omg! adorable
give him a smooch and a big hug from me
May 29, 2007 pderoo1
Oh my, oh my... what a cutie!! That has got to be the most adorable face I've ever seen! Well, next to my Logan's (tri-color Aussie), which looked quite a bit like Ecko's...
Nov 11, 2007 mollysmommy
Sweet little boy. Who could ask for anything more :) :) :)
Mar 7, 2008 SorryCharlie_17
Ecko is sooooooooooooo adorable! I love his big paws! :)
Jun 21, 2008 wolfgirl66
He is both charming and sweet!!!!!!!!!! ccccccute! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feb 16, 2009 barbb143
The markings are amazng!!
Apr 15, 2009 kisutton
soooooo cute i absolutely love bernese mountain dogs!!!
Aug 15, 2009 Rottweilers r Awesome
awwww
Sep 17, 2009 goldendoodle11
I LOVE U!!!! You're so cute u big ball of fluff.... XOXOXOXOXOXO
Aug 8, 2010 chasekitties
oh! what a little cutie :) lots of love, ecko!
Any inappropriate content? Tell DailyPuppy!

Recently Added Puppies

Copper female 1 Porthos Finn Lucy and Katey Dakota Basil Orwell Orwell Our Beloved Odie
More Puppies
Aquaman Olivia May Samson roxy Piper Penelope Gretal Mia Ella Susie Marie Fergie Ludwig

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox