close
Loki
All in the Family

Loki

Mixed (unknown)
Female
No

Hi, I'm Loki. My people sister calls me Loki Foxilla. I love my new house and family. They say I am part German Shepherd and that my Dad might be a Lab. IMHO I am my own unique breed, a Mini-St. Bernard. I love to play with my toys, run around and help with yard work, go hiking, meet new people, and make new dog friends. I try to play with the two cats at my house, but they aren't much fun. One of my favorite things is exploring the beech at Lake Michigan. Maybe this summer I'll learn to swim. Now I've gotta go find someone to play fetch.

Add to Favorites

Add to Friends
Comments (11)
Apr 26, 2010 Rosie Chapman
YAY 1st to comment, Loki who cares what breed of dog you are because 1 things for sure & its the fact that you are so adorably Beautiful!!!!! Please be the 1st to comment on my 2 Bloodhounds, Veronni & Jericho
Apr 26, 2010 tortor90
very cute!
Apr 26, 2010 jlmcleod3
She does look like a mini St Bernard...adorable....enjoy!!!
Apr 26, 2010 sundayfriday
Looks like a st. bernard mixed with maybe a border collie?!!!!! She is soooooooo cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!Please comment on my pups.
Apr 26, 2010 sstar02
She looks a little like my pup who is a husky lab mix... I was thinking she might be a husky collie mix... She is adorable though!
Apr 26, 2010 wolfgirl66
Hello Beautiful Loki! I hope you enjoy a very long and happy life full of love! Bye Bye!
Apr 26, 2010 wolfgirl66
Sooooooo CUTE! I hope you enjoy a great summer! WE ARE FROM MI about 40 miles from Traverse City!
Feb 16, 2011 Dailypuppy Team
Happy 1st Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Feb 16, 2011 K9Girl
Happy Birthday, Loki! You're a very pretty girl, I hope you have a great day!
Feb 16, 2012 Dailypuppy Team
Happy 2nd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Feb 16, 2013 Dailypuppy Team
Happy 3rd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Any inappropriate content? Tell DailyPuppy!
November 2014
 
  • Sun
  • Mon
  • Tue
  • Wed
  • Thu
  • Fri
  • Sat

Featured Puppies From the Past

Recently Added Puppies

Oliver Osito Sasha Dyson Buddy Roxy Sadie Piper Murray Ivy
More Puppies
harley bow Rosie Noodles Dutch Bentley Trigger Cupcake Hank Cranberry Aurora Skeeter

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox