close
Ryder
All in the Family

Ryder

Golden Retriever
Male
No

Ryder is a very loved puppy and happy puppy! His daddy is Reg and his mommy is Carley. Ryder loves to go on walks and play with his brother Beau and cousin Boudreaux. His favorite toy is his squeaky football that was shown in Puppy Bowl 2010! He likes to have his belly rubbed and giving kisses to his mommy!

Add to Favorites

Add to Friends
Comments (17)
Feb 25, 2010 SneakersLUVA123
awwwwwwwwwwwwwwwwww what a little ANGEL!!!!!!!!! What a beautiful coat and he has those big gorgeous eyes!! Soooo irrisistable!!!!!! Sooooooooooo incredibly adorable I can hardly stand all that cute!! i'm sure he is the star of your neighborhood and is just soaking in all that attention he gets!! yayyayayyy i'm the first commenter!! but i'm sure he will get MANY more by the time his daily puppy career is over!! haha!! Love him forever!! Kisses and belly-rubs from Sneakers!!! And please leave a comment for my Cavalier King Charles Spaniel pup Sneakers :) :D :P ~ He would really LOVE it!!! Thanks soooo much!!! XoXo, SnEaKeRs!!!
Feb 25, 2010 kalihudson
Snow baby Ryder! it was soooo cold! :( Ryder is a sweet baby. Cousin Boudreaux loves you!
Feb 25, 2010 SuperZack
How cute!!!!! Ryder is such a doll!!!!!Please post more pictures, I'd love to see them! I'm sure he'll become the puppy of the day in NO time!!!!! ***Please comment on my three pooches, Zack, Chloe, and Aisa!!!!!***
Feb 25, 2010 shortyww22
awww!!! Ryder you are sooo cute what a Beautiful face you have...big kisses n hugs just for you handsome cutie.comment on my dogs please.hope you have a wonderful long life with this good looking fellow
Feb 25, 2010 wolfgirl66
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWW! SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOO SWEET AND ADORABLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feb 25, 2010 wolfgirl66
2 cute 4 words!
Feb 25, 2010 teeru
Aw look at that pointing tail ha ha ha so straight like a ruler. He is so cute.
Feb 26, 2010 *Shih Tzu 101*
he is sooo cute he looks like a sweet little boy. please come see my dogs and omment on them
Feb 26, 2010 Brittxox
What a cutie, so adorable !!
Feb 26, 2010 PuppyLover897
What an absolute sweetheart!!!!!! He's just SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sweet!!!!!!!!! Lots and lots and lots and lots and lots and lots and lots and lots and lots and lots and - - LOADS of love to little Ryder!!!!!!!
Feb 26, 2010 PuppyLover897
Loving all the pics of him!!!!!! Come see my dogs and comment please!!! Thanks! Belly-rubs to Ryder!!!
Mar 1, 2010 *CrazyPippin*
Ryder is sooo cute! This is totally random but one of my maths teacher's surname is Ryder and he is EVIL but Ryder the puppy is adorable! Sooo cute! Give him a belly~rub from me since he loves them :)***Check out my dogs ~ Sugar, Spice & Pippin ~ and please leave lots of nice comments on them. Thanks!***
Dec 1, 2010 Dailypuppy Team
Happy 1st Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Dec 1, 2010 cutiepants26
Oh Darling Ryder!!! I'm SHOCKED that you haven't been dailypuppy yet!!! Your just SOOO CUTE! Have a super happy 1st Birthday today!
Dec 1, 2011 Dailypuppy Team
Happy 2nd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Dec 1, 2012 Dailypuppy Team
Happy 3rd Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Dec 1, 2013 Dailypuppy Team
Happy 4th Birthday!
Many belly rubs for you on this special day.
Any inappropriate content? Tell DailyPuppy!
September 2014
 
  • Sun
  • Mon
  • Tue
  • Wed
  • Thu
  • Fri
  • Sat

Featured Puppies From the Past

Recently Added Puppies

Sedona Lily KOPII Luka Tuxedo Autti Piper Cosmo Archie Odie Lewis
More Puppies
Bella loves Beau Lola Gigi (Georgiana) Buddy Sophie Lolly Monroe Roxie Zoli Finley

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox
 
--> -->