close
Monday, July 28, 2014
You are not logged in: Login | Register
Send To Friend
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 2523 Votes
  • (Click to Give Biscuits)
Comments (14)
Nov 4, 2005 Kristy
Oh he's soooooooooo CUTE!!! I love german sheperd puppies
Oct 25, 2006 Britt
SO cute! I love german shepherds with dark faces!! :)
Nov 17, 2006 Gill
I've got a 12 month old Shep myself and Tyson is beautiful. Shepherds are always up for cuddles and snugs.
Nov 21, 2006 Kate
I think TYSON is very cute and i'd love to snuggle up with him in my bed!so i think he deserves to go on this because he's adorably (CUTE)!!!
Jan 3, 2007 Honora
Beautiful pup, just love those GSD's. I have a 20 month old male called Louie, he is on my website. Your little guy looks just sooo peaceful!
May 30, 2007 vllybllstar
very cute and fluffy!
you shouldn't be eating that should u???
haha funni
y isn't any1 giving him a comment??!!?!?!
he is WAAAYYY CUTE!
Jun 11, 2007 tristan.porter
its so cute but i wish there was more pictures
Aug 14, 2007 RockStarFrenchy
Beautiful boy--would like more pics though! He must be all grown up now!
Sep 16, 2007 stephnaie
THIS IS A CUTE PUPPY AND I WOULD LIKE THE OWNER TO PLEASE PUT SOME MORE PIC OF THERE BEAUTIFUL DOG NO MY WEBSITE THANK YOU VERY MUCH
STEPHANEI_X
Feb 9, 2008 2dogmom
Tyson, you are very handsome. I'm sure you are a beautiful adult. Please ask your family to post some pictures of you now that you are all grown up.
Mar 23, 2008 DeenDude
GORGEOUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Jul 19, 2008 wolfgirl66
Sooooooooooooooooooo ADORABLY CUTE!!!!!
Feb 22, 2009 roxygirl233
soooooooo cuutttteeeee i have a german shepred love ,aubrey
Aug 31, 2009 fluffy ears
Love him!
Any inappropriate content? Tell DailyPuppy!

Recently Added Puppies

Stella Archie Alaska Stryker Ross Johnson sumeer Cane Corso Italian Mastiff Kallie Lily Ginger ninja Koba
More Puppies
Simon Rex Chloe woofy Sachem Piper Tiger and Lily Scrumffs Ellie Mae Excalibur Sir Spanky

Puppy Up Your Blog

Daily Puppy WidgetBox Widget Get this widget from Widgetbox